Natalia S.
- Kobieta, 20 lat
- Pełny etat, Część etatu
- Doświadczenie: 1-2 lata
- Chrzanów
- Potwierdzona tożsamość
- Potwierdzony adres e-mail
Jestem osobą empatyczną, cierpliwą i zaangażowaną, z dużym poczuciem odpowiedzialności za powierzone obowiązki. Obecnie uczę się w szkole policealnej na kierunku terapia zajęciowa, gdzie zdobywam wiedzę i umiejętności potrzebne do wspierania osób starszych w codziennym funkcjonowaniu oraz aktywizowaniu ich poprzez różnorodne formy terapii.
Ukończyłam kurs terapii ręki I i II stopnia, co umożliwia mi wspieranie sprawności manualnej i motoryki u osób starszych. Mam również ukończone kursy: trenera Bajkoterapii, trenera Grafomotoryki, a także szkolenie z zakresu podstaw plastyki sensorycznej – co pozwala mi kreatywnie i indywidualnie dopasowywać zajęcia do potrzeb podopiecznych.
Chętnie pomogę również w codziennych domowych obowiązkach, zrobię zakupy czy po prostu spędzę czas z drugą osobą – wiem, jak ważna potrafi być zwykła rozmowa. Czasami szczera obecność i rozmowa mogą pomóc bardziej niż cokolwiek innego, dlatego zawsze staram się być uważna i otwarta na drugiego człowieka.
Lubię rozmawiać z ludźmi, słuchać ich historii i budować relacje oparte na wzajemnym szacunku. Praca z drugim człowiekiem daje mi ogromną satysfakcję – szczególnie wtedy, gdy wiem, że moja pomoc naprawdę ma znaczenie. Cieszy mnie, że mogę realnie wpłynąć na czyjeś życie, dodać otuchy, ułatwić codzienność i chociaż trochę uszczęśliwić drogę drugiego człowieka.
- Polski / Ojczysty
PON | WT | ŚR | CZW | PT | SO | ND | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
06-09 | |||||||
09-12 | |||||||
12-15 | |||||||
15-18 | |||||||
18-21 | |||||||
21-24 | |||||||
przez noc |
oznacza dostępność w danych dniach tygodnia i godzinach | ||||||
-Umiejętność nawiązywania ciepłych i empatycznych relacji z podopiecznymi
-Cierpliwość i wrażliwość na potrzeby osób starszych
- W trakcie kierunku terapeuta zajęciowy
-Ukończony kurs terapii ręki I i II stopnia
-Ukończony kurs trenera Bajkoterapii
-Ukończony kurs trenera Grafomotoryki
-Znajomość podstaw plastyki sensorycznej
-Umiejętność prowadzenia zajęć manualnych i kreatywnych
-Gotowość do pomocy w domowych obowiązkach (sprzątanie, gotowanie, zakupy)
-Umiejętność organizowania czasu wolnego w sposób dostosowany do możliwości seniora
-Zaangażowanie i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań
-Umiejętność pracy indywidualnej i budowania relacji opartej na zaufaniu
-Pozytywne nastawienie i otwartość na potrzeby innych
-Wysoka kultura osobista i dyskrecja
-Umiejętność aktywnego słuchania i prowadzenia wspierających rozmów