Zaufana opieka nad osobami starszymi

Zarejestruj się i...
Zarejestruj się i...
  • Aplikuj na ogłoszenia.
  • Stwórz profil i daj się znaleźć.
  • Kontaktuj się z ogłoszeniodawcami.

KOORDYNATOR USŁUG OPIEKUŃCZYCH osób starszych, opieka nad seniorami.

Ogłoszenie dodane:

  • Ogłoszenie dodane:
  • Ostatnia aktywność: 1 dzień temu
  • Wynagrodzenie: do 35 zł za godzinę
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Ogłoszenie ważne do: 21 grudnia 2025
  • Ogłoszenie zamieszczone przez: Arkmedic Centrum Medyczne
  • Ogłoszenie aktualne
Kilka słów o pracy

Arkmedic Centrum Medyczne placówka medyczna na Powiślu, w pobliżu Szpitala na Solcu i Szpitala im. W. Orłowskiego. Misją naszej placówki jest zapewnienie kompleksowej opieki medycznej dbając o intymność i godność każdego Pacjenta. W związku z rozwojem Arkmedic. Poszukujemy:

KOORDYNATOR USŁUG OPIEKUŃCZYCH osób starszych, opieka nad seniorami.
Poszukujemy osób chętnych do pracy od zaraz na stanowisku Koordynator usług opiekuńczych.
Oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę z pełnymi świadczeniami.
Praca w biurze oraz w terenie, bezpośrednio w obsługiwanych środowiskach.

Koordynator opiekunek osób starszych to osoba odpowiedzialna za organizację i nadzór nad pracą opiekunek, w tym rekrutację, szkolenie i przydzielanie zadań. Zajmuje się również planowaniem harmonogramów, reagowaniem na sytuacje kryzysowe, zarządzaniem zasobami i sporządzaniem raportów. Do głównych obowiązków należy zapewnienie jakości usług opiekuńczych i dbanie o dobrą komunikację z opiekunkami i rodzinami. Do zadań koordynatora należy:
• Nadzór nad pracą opiekunów osób starszych,
• Organizacja pracy: Koordynator tworzy harmonogramy wizyt, zarządza zasobami (ofertami pracy i opiekunkami) oraz przydziela zadania do wykonania.
• Rekrutacja i szkolenie:
• Odpowiada za nabór, szkolenie i wsparcie opiekunek, zapewniając, że posiadają one niezbędne umiejętności i kwalifikacje.
• przygotowywanie rozliczeń usług,
• przygotowywanie rozliczeń do wypłat,
• reprezentacja przed jednostkami zlecającymi usługi,
• bieżąca współpraca z działami firmy, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji,
• kontrola jakości usług w terenie,
• praca w terenie.
• Nadzór i monitoring:
Monitoruje jakość wykonywanej opieki, nadzoruje pracę opiekunek i dba o pozytywny wizerunek firmy.
• Reagowanie na sytuacje kryzysowe:
Jest osobą pierwszego kontaktu w nagłych sytuacjach, jak problemy z transportem czy nagłe zachorowania, zapewniając natychmiastową pomoc i wsparcie.
• Komunikacja i raportowanie:
Utrzymuje stały kontakt z opiekunkami, rodzinami i innymi partnerami, a także sporządza statystyki i raporty dotyczące świadczonych usług.

Cechy i umiejętności
• Umiejętności miękkie:
Ważna jest empatia, zdolność budowania dobrych relacji z ludźmi, umiejętność słuchania, negocjacji i jasnego komunikowania się.
• Umiejętności organizacyjne:
Konieczna jest doskonała organizacja pracy własnej, umiejętność priorytetyzowania zadań i pracy pod presją czasu.
• Odporność na stres:
Praca ta wymaga opanowania i umiejętności podejmowania szybkich, trafnych decyzji w stresujących sytuacjach. Wymagane wykształcenie
• Studia wyższe nie są konieczne, ale cenne jest doświadczenie w pracy z ludźmi.
Wymagania:
- czynne prawo jazdy,
- obsługa komputera na poziomie bardzo dobrym; dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word),
- wymagane kilku letnie, udokumentowane doświadczenie w pracy koordynatora usług opiekuńczych.
- dobrej organizacji pracy, ustalania priorytetów wykonywanych zadań
- pogodnego nastawienia
- komunikatywności
- odporności na stres
- analitycznego myślenia
- wysokiej kultury osobistej
- znajomości j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- pracę w pozytywnym zespole
- pracę na pełen etat
- pracę w dobrej lokalizacji w Warszawie
- możliwość rozwoju i poszerzania swojej wiedzy

CV ze zdjęciem prosimy wysyłać na adres email:
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi osobami.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2014r. poz. 1182, 1662 ze zm.)” oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku, w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

ua icon Автоматичний переклад українською

Oczekiwania wobec opiekuna
  • Oczekiwane doświadczenie opiekuna: 2-5 lat
  • Preferowany wiek opiekuna: dowolny wiek
  • Osoba ze zdjęciem
  • Posiada prawo jazdy
Obowiązki opiekuna
  • Podawanie leków
  • Pomoc w utrzymaniu higieny i pielęgnacja
  • Przyrządzanie posiłków, dbanie o dietę
  • Organizacja czasu wolnego
  • Opieka nad osobami niepełnosprawnymi
  • Zakupy dla seniorów
Preferencje językowe

Oczekiwana znajomość języków opiekuna:

  • Polski
  • Angielski
Harmonogram pracy / wymiar czasowy

Pełny etat

Początek: 22 listopada 2025, na czas nieokreślony